![Zwrot uszkodzonego towaru - jak sprzedawca powinien prawidłowo obciążyć konsumenta utratą wartości towaru - Regulamin sklepu internetowego wolny od klauzul niedozwolonych | Blog ekspercki Prokonsumencki.pl Zwrot uszkodzonego towaru - jak sprzedawca powinien prawidłowo obciążyć konsumenta utratą wartości towaru - Regulamin sklepu internetowego wolny od klauzul niedozwolonych | Blog ekspercki Prokonsumencki.pl](https://prokonsumencki.pl/wp-content/uploads/2017/05/zwrot-towaru-4.png)
Zwrot uszkodzonego towaru - jak sprzedawca powinien prawidłowo obciążyć konsumenta utratą wartości towaru - Regulamin sklepu internetowego wolny od klauzul niedozwolonych | Blog ekspercki Prokonsumencki.pl
![ŻabX on Twitter: "Kupując w sklepie internetowym ZAWSZE masz 14 dni na zwrot towaru.W sklepach stacjonarnych właściciel decyduje #WTF: https://t.co/yQMe2M1ZwB… https://t.co/innoOHdRyk" ŻabX on Twitter: "Kupując w sklepie internetowym ZAWSZE masz 14 dni na zwrot towaru.W sklepach stacjonarnych właściciel decyduje #WTF: https://t.co/yQMe2M1ZwB… https://t.co/innoOHdRyk"](https://pbs.twimg.com/media/DH_0u-XXoAIimqZ.jpg)
ŻabX on Twitter: "Kupując w sklepie internetowym ZAWSZE masz 14 dni na zwrot towaru.W sklepach stacjonarnych właściciel decyduje #WTF: https://t.co/yQMe2M1ZwB… https://t.co/innoOHdRyk"
![Musicie przyjąć zwrot. Poskarżę się Inspekcji Handlowej". Drogi kliencie, wcale nie muszą - WP Finanse Musicie przyjąć zwrot. Poskarżę się Inspekcji Handlowej". Drogi kliencie, wcale nie muszą - WP Finanse](https://i.wpimg.pl/O/644x452/d.wpimg.pl/681354810--1516261616/sklep.jpg)