![Lidl szybko skończył promocję ze zwrotem pieniędzy, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich (opinie) Lidl szybko skończył promocję ze zwrotem pieniędzy, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich (opinie)](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/images/lidlpromocja.jpg)
Lidl szybko skończył promocję ze zwrotem pieniędzy, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich (opinie)
![Biedronka i Lidl modyfikują strategie asortymentowe. Wprowadzają coraz więcej nowych produktów, stawiają na artykuły świeże - Wiadomości Handlowe Biedronka i Lidl modyfikują strategie asortymentowe. Wprowadzają coraz więcej nowych produktów, stawiają na artykuły świeże - Wiadomości Handlowe](https://www.wiadomoscihandlowe.pl/media-standard/image/article-thumbnail/1200x630c/b8fd887c1599b7ecae54c44912442c29/29fb2f8c-6a10-4b53-bc1a-0d3265a4031f--10870-sieci-biedronka-i-lidl-wprowadzily-ponad-3-2.jpg)
Biedronka i Lidl modyfikują strategie asortymentowe. Wprowadzają coraz więcej nowych produktów, stawiają na artykuły świeże - Wiadomości Handlowe
![Lidl przegrywa z chciwością. "Ludzie rozpakowują towar na parkingu i oddają opakowania" | podlaskie Nasze Miasto Lidl przegrywa z chciwością. "Ludzie rozpakowują towar na parkingu i oddają opakowania" | podlaskie Nasze Miasto](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/art-art/ea/cf/1280162_298697859_large.jpg)
Lidl przegrywa z chciwością. "Ludzie rozpakowują towar na parkingu i oddają opakowania" | podlaskie Nasze Miasto
![Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Akcja Lidla kontra rzeczywistość... "Buractwo i cebulandia" | naTemat.pl Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Akcja Lidla kontra rzeczywistość... "Buractwo i cebulandia" | naTemat.pl](https://cdn.natemat.pl/af3e6ada1a268ba9a4fd8344b1b9c5f4,780,0,0,0.png)
Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Akcja Lidla kontra rzeczywistość... "Buractwo i cebulandia" | naTemat.pl
![Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Akcja Lidla kontra rzeczywistość... "Buractwo i cebulandia" | naTemat.pl Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy". Akcja Lidla kontra rzeczywistość... "Buractwo i cebulandia" | naTemat.pl](https://cdn.natemat.pl/3b4a69dd115a658c4ca5ec1c946533c4,1003,0,0,0.jpg)